
רפאל מדיה
דיגיטל - התשוקה שלנו!
חיבור אתר לגוגל אנליטיקס
תוכן עניינים
גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס נעים להכיר!
גוגל אנלטיקס (בעברית גוגל ניתוחים) הוא שירות שמוצע על ידי גוגל לאיסוף ויצירת נתונים סטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. תמיד עניין אתכם כמה גולשים שנכנסו לאתר שלכם מדי יום? מדי שעה? לאיזה עמוד באתר נכנסו? כמה הגיעו לעמוד הקניות ולא ביצעו רכישה? על שאלות אלו ורבות אחרות תוכלו למצוא את התשובה בעזרת המאמר הבא
איך מחברים אתר לפיקסל?
על מנת לחבר את האתר לחשבון אנליטיקס, ראשית חייב שיהיה חשבון GMAIL פעיל, מתוך חשבון הGMAIL יש לפתוח חשבון אנליטיקס.
בפתיחת חשבון אנליטיקס, יש להגדיר את האתר עבורו אנו מעוניינים לאסוף את הנתונים ולנהל מעקב ובקרה. בתום תהליך זה יתקבל קוד, פיקסל אותו יש להטמיע באתר האינטרנט הקיים. עם הטמעת הקוד באתר, ניתן להתחיל לבקר ולנטר את הגולשים המגיעים אליו בזמן אמת. המטרה הסופית- לייצר קמפיינים איכותיים שיביאו יותר תנועה לאתר ויגרמו לעסק שלכם לשגשג ולצמוח!
למשל, בהקמת קמפיין פייסבוק או אינסטגרם, נרצה לבדוק את יעילות הקמפיין והחזר ההשקעה על הקמפיין.
דוגמא נוספת, בפייסבוק קיימים סוגי קמפיינים רבים, על מנת לבדוק יעילות של כל אחד על ידי ניטור כניסת המשתמשים לאתר, יש לעבוד עם גוגל אנליטיקס.
צריכים עזרה בהטמעת הקוד? פנו אלינו!
למה אני צריך את זה?
תוכנות/יישומי ניתוח תנועת גולשים מסוגלות לסייע לחברות למדוד את מידת ההשפעה שיש לקמפיין הפרסום שלהם באמצעי המדיה המסורתיים שכן ניתוח תנועת הגולשים של האתר מסייע להם להעריך כיצד כמות הגולשים שנכנסים לאתר אינטרנט מסוים גדלה לאחר ההשקה של כל קמפיין פרסום.
כך ניתן לדעת כמה גולשים ביקרו באתר אינטרנט בפרק זמן מסוים ומה כמות הצפיות בכל דף באתר בפרקי זמן מסוימים.
כמו כן אפשרי למדוד אילו פעילויות שיווקיות שביצעת הביאו תוצאות.
האם הקמפיין החזיר את ההשקעה?
האם הזמן שאני משקיע בפייסבוק מניב לי תוצאות?
האם האינסטגרם שלי גורם לאנשים להיכנס לאתר שלי? אם עדיין לא מצאתם את התשובות לשאלות אלו.. דברו איתנו