רפאל מדיה

דיגיטל - התשוקה שלנו!

סוגי קמפיינים מרכזיים בפיסבוק

תוכן עניינים

סוגי קמפיינים מרכזיים בפייסבוק

קמפיין פייסבוק

כאשר אנו ניגשים לבחון קמפיין בפייסבוק חשוב שנפעל לפי אסטרטגיה שיווקית ייחודית לעסק שלנו ושנגדיר מטרות ויעדים לאותו קמפיין.

קודם כל חשוב להכיר ולסקור את הסביבה העסקית מסביב, לראות מה קורה אצל המתחרים שלנו. מה הם עושים? איך הם פועלים? מה הפעולות שעבדו להם הכי טוב? מומלץ לגשת לדפי הפייסבוק שלהם בארץ ובעולם ולצפות במודעות הממומנות שלהם.

 

לקבל השראה מהמתחרים שלכם- קמפיין פייסבוק

יש לגשת לעמוד העסקי שלהם ללחוץ על כפתור Page transparency ואז see all…

ניתן לצפות בעוד רעיונות ולקבל השראה מהמקומות הבאים:

  1. מחקר הקהלים של פייסבוק- פה ניתן לחקור קהלים שונים בפייסבוק לפי דמוגרפיה, מיקום, תחומי עניין ועוד..
  2. MOAT- צפייה וחקר הודעות ממומנות של שלל מותגים מהארץ ומהעולם.
  3. גוגל טרנדס- מידע רב וחשוב על טרנדים חמים ועכשווים לפרסום העסק.

 

הכרות עם מערכת הפרסום בפייסבוק

מערכת הפרסום בפייסבוק נראית בהתחלה מעט מסובכת, אך כאשר מכירים ומבינים אותה מדובר על מערכת אינטואיטבית שנח וקל לתפעל. לפני שאתם מתחילים עליכם להבין אילו סוגי קמפיינים בפייסבוק קיימים ואיזה קמפיין הכי מתאים למטרה של העק שלכם. אז קדימה בואו נתחיל..

 

סוגי קמפיינים בפייסבוק

ניתן לחלק את סוגי הקמפיינים בפייסבוק לכמה סוגים מרכזיים:

  1. קמפיין איסוף לידים- משתמשים משאירים לכם פרטים, הפרטים נשמרים במערכת פייסבוק, אתם מוציאים אותם והופכים אותם ללקוחות פוטנציאליים. מטרת הקמפיין במקרה זה לייצר לידים איכותיים לכל עסק, בדגש לעסק שאין לו דפי נחיתה. כלל המידע על הלידים יכנסו לעמוד העסקי ויהיה ניתן להוריד אותם מהדף העסקי בקובץ אקסל.
  2. הגברת מעורבות Engagement- קבלת יותר מעורבות בפוסטים ובתמונות שלכם. כלומר קבלת יותר לייקים, תגובות, שיתופים וכדומה..
  3. העלאת מודעות Brand Awarness – קמפיין מצוין לחשיפה של מותג חדש או לא מוכר. מדובר על סוג קמפיין ראשוני ובסיסי לכל סדרת קמפיינים ויש לו יתרון מובהק- עלותו נמוכה ביחס לשאר הקמפיניים, כלומר ניתן להגיע לתוצאות טובות של חשיפת המותג מבלי להוציא הרבה כסף מתקציב הפרסום. מה שתקבלו בפועל מקמפיין זה- אנשים ייחשפו ויכירו את המותג, אך לא בהכרח יבצעו המרה / רכשיה שלו. מומלץ מאוד לעסקים בתחילת דרכם.  זהו הקמפיין המומלץ לתחילת הדרך של פייסבוק ממומן בעיקר לעסקים ללא אתרי רכישות אונליין. מטרתו הינה לייצר כמה שיותר רעש סביב הפוסטים שלי וסביב המותג שלי! להפוך את המותג שלי לכמה שיותר סקסי ונחשב בעייני הלקוחות! 
  4. קמפיין המרות Remarketing- מתאים בעיקר לאתרי רכישות אונליין, דורש דיוק ומקצועיות בהפעלתו להבאת תוצאות מצוינות!
  5. קמפיין תנועה Traffic – קמפיין שמטרתו להביא כמה שיותר גולשים לאתר שלכם או לעמוד הנחיתה שלכם. 

הערה חשובה למשתמשים חדשים המשתמשים בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. שימו לב היכן אתם ממקמים את המודעות הפרסומיות שלכם! אם לא תסמנו לפייסבוק היכן למקם את המודעות! הוא יפרסם אותם באופן אוטומטי בכל מיני מיקומים לא נחשקים שלא יביאו לכם את התוצאות הרצויות!

ההמלצה שלנו- פרסום המודעה בפייד של הפייסבוק והאינסגרם. שאר המיקומים פחות רלוונטים עבורכם. צריכים עזרה? צרו קשר

רוצים לקבל הצעה לניהול דף פייסבוק? דברו איתנו לפייסבוק, כנסו עכשיו, הקימו דף עסקי ודברו איתנו! פרסום פייסבוק הוא רק אחד מהדרכים להגדלת קהל הלקוחות של כם ולקידום עסקים קטנים באינטרנט.

 

המפתח להצלחה

המפתח להצלחה לקמפיין פייסבוק הוא המעקב והאופטימיזציה לאורך הקמפיין. בחירת סוגי הקמפיין צריכה להעשות בהתאם למטרות העסק, אך יחד עם זאת חשוב לודא שהעלות פר תוצאה הינה יעילה ונמוכה. מעקב יומיומי, צמוד ומקצועי של הקמפיין יעשה את העבודה ויבטיח שהכסף שלכם לא יתבזבז לשווא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *