
רפאל מדיה
דיגיטל - התשוקה שלנו!
ניהול עמודי פייסבוק מי צריך?
תוכן עניינים
ניהול עמוד פייסבוק
היום לכל עסק יש נוכחות דיגיטלית, ברשתות החברתיות ובאתר אינטרנט. הנוכחות הדיגיטלית, ככל שהיא מעמיקה ויציבה יותר כך היא מעידה על העסק ובעליו- כמה בעל הסק משקיע בו, כמה הוא יוצר אינטרקציה עם הלקוחות שלו, כמה הוא קשוב לרחשי השוק ומעודכן בטרנדים החמים! המקום הראשון לרב שהלקוח שלנו יפגוש אותנו בדיגיטל הוא עמוד הפייסבוק, ולכן חשוב לניהול לדאוג לניהול עמוד פייסבוק איכותי ומרשים!
איך לקוחות מחליטים על רכישת המוצר שלכם?
רכישת מוצר היא תהליך רגשי, אנחנו קונים פריטים לעיתים כדי לשמוח, לשפר את המצב רוח שלנו, להיות חלק מסקטור מסוים, לומר משהו על עצמנו.
על פי רב, אחוז נכבד מהקניות שלנו נעשות לפי פעולה רגשית ולא לפי צורך אמיתי!
על מנת לעורר את הרגש הזה, הניצוץ הזה שיגרום ללקוח שלכם להקליק דווקא אליכם, יש דרך שיווקית לעשות זאת! אסטרטגיה שיווקית!
דף פייסבוק עסקי- הנכס האינטרנטי שמחייב להיות מרשים ומזמין!
דף הפייסבוק העסקי שלכם, לרב הוא הנכס האינטרנטי שלכם שהלקוח שלכם יפגוש ראשון! וכמו שתמיד אומרים- אין שני לרושם ראשוני!
דף פייסבוק מעודכן, פעיל, תוסס, עם מעורבות גבוהה של גולשים, עם אינטרקציות ישירות עם הלקוחות שלכם, יהפוך את העסק שלכם לאטרקטיבי יותר כלפי הלקוחות שלכם!
עם השנים, יש מקום נכבד לפרסום הממומן בפייסבוק, אך זה לא סיבה להזניח את ניהול הדף העסקי באופן אורגני! לנטוש את הלקוחות שלכם בין פרסום ממומן אחד לשני- טעות!!!
הלקוחות רוצים קשר רציף אתכם!
הלקוחות שלכם יחפשו את ביקורות הגולשים בעמוד הפייסבוק שלכם, את השירותים שנתתם בעבר ללקוחות ולבחון את הקו העיצובי שלכם.
עמוד פייסבוק מתוחזק ומעוצב בודאי יעיד על העסק שלכם כעסק מצליח ועובד! כך הסיכוי שלקוח יקליק אליכם גבוה יותר וזה הרי מה שאתם רוצים. לא?
מטרת הניהול דף פייסבוק עסקי
המטרה בניהול עמוד עסקי- לייצר תוכן מעניין, מגוון, רלוונטי ומעוצב עבור הלקוחות הרלוונטים לעסק שלכם!
החוכמה בניהול עמוד הפייסבוק שלכם הוא ראשית להבין מול מי אנו עומדים? מי קהל היעד שלנו? לאן אנחנו מכוונים? מה הסביבה העסקית שאנו חיים בה? מי המתחרים שלנו?
אז השלב הראשוני יהיה גיבוש אסטרטגיה עסקית מתאימה ספציפית לעסק שלכם שלוקחת בחשבון את מכלול הנתונים שהזכרנו קודם.
השלב שני- הגדרות מטרות ויעדים?
מה אנחנו רוצים להשיג מהפעילות בפייסבוק? יותר עוקבים? יותר לייקים? יותר מעורבות גולשים? יותר הקלקות לאתר שלנו? יותר לידים?
בסוף- כולנו רוצים יותר לידים שיהפכו ללקוחות! איך עושים זאת? פרסום ממומן או פרסום אורגני? שאלה טובה!
מה תקציב השיווק של העסק שלכם בדיגיטל. מה התועלות שקיבלתם עד עכשיו משיווק דיגיטלי ומה התועלות שאליהם אתם מכוונים אליהם?
והמלך- המלך הוא התוכן! זה הזמן לאסוף את התוכן הכי מעניין שלכם: סרטונים, תמונות, מידע, המלצות, ומה לא.. פה אנחנו נעזור לכם לחשוב על התוכן הכי מעניין והכי יצירתי לעסק שלכם.
אז למה אתם מחכים? חייגו עוד היום