רפאל מדיה בניית אתרים

רפאל מדיה

דיגיטל - התשוקה שלנו!

איך לקדם את האתר שלי אורגנית

תוכן עניינים

קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל או באנגלית SEO, השאיפה של כל בעל עסק הוא להופיע בתוצאות החיפוש במיקום הראשון של גוגל. אז איך לקדם את האתר שלי אורגנית. הגעתם למקום הנכון, במאמר זה נסקור את הפרמטרים של גוגל לדירוג האתר וקידומו אורגנית.

התפיסה של גוגל

על מנת להצליח להקבל ציון טוב מגוגל, ראשית עלינו להבין מה הוא רוצה מאיתנו, מה הוא מצפה מהאתר שלנו.

גוגל מדרג את כל האתרים שעולים לרשת מתוך מטרה להיות מנוע החיפוש הטוב בעולם, והאמצעי- לתת לגולש את תוצאת החיפוש הרלוונטית והאיכותית ביותר עבורו!

גוגל סורק את כלל האתרים ברשת באמצעות עכבישים הקוראים את האתר ומנקדים אותו. ככל שציון הניקוד יהיה גבוה יותר- כך האתר יופיע בתוצאת החיפוש האורגני בתוצאות החיפוש העליונות ויקבל יותר חשיפה וקליקים של גולשים.

SEO – SEARCH ENGINE OPTAMIZTION

טכנולוגיית קידום האתר ברשת נקראת SEO= Search engine optimazion, או בשמה העברי אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. 

תהליך האופטימיזציה למנועי חיפוש (או בשמו המוכר יותר SEO, ראשי תיבות של Search Engine Optimization) כולל את כלל הפעולות והמתודולוגיות בהן יש לנקוט כדי לשפר אתרים ודפי אינטרנט עבור מנועי החיפוש וגוגל בפרט.

מה המטרה שלנו?

המטרה- השגת התוצאה הטובה ביותר באמצעות הנתונים הקיימים. כאשר אנו מעוניינים לקדם אתר בגוגל על ביטוי מסוים, עלינו לבצע פעולות "אופטימיזציה לאתר" (כלומר להתאים את הדף) עבור אותו הביטוי. מלבד שיפור מעמדו של הדף בתוצאות החיפוש, התהליך גם הופך את הדף לאיכותי יותר למשתמש.

 

המטרה של גוגל

להיות מנוע החיפוש הטוב ביותר בעולם כדי שהגולשים ימשיכו להשתמש בו וכמה שיותר. 

כדי להשיג את המטרה – להיות מנוע החיפוש הטוב בעולם, גוגל חפצה באתרי אינטרנט עם חווית משתמש גבוהה ותוכן מעניין.

הפרמטרים לדירוג האתר על ידי גוגל:

  1. זמן הטעינה של האתר- אתר איכותי חייב להטען בצורה מהירה על מנת לספק חווית משתמש אופטימלית. לגולשים אין הרבה סבלנות ולכן ככל שהאתר יטען יותר מהר כך הסיכוי שהגולש ישוטט בו גבוה יותר. טיפים להאצת זמן טעינה

ניתן לבדוק את זמן הטעינה של האתר באמצעות 2 אתרים שאנו ממליצים עליהם:

1.        https://developers.google.com/

2.       https://tools.pingdom.com/

  1. תוכן- תוכן הוא המלך. אתר עשיר בתוכן מקורי, מושקע ויצירתי יקבל ציון גבוה יותר מגוגל. חשוב לעדכן את התוכן באתר באופן רציף ועקבי. למשל- ניתן להכניס תוכן איכותי בתוך סיפור העסק "סטוריטלינג". מה זה "סטוריטלינג"?

  2. רספונסיביות- על האתר להיות מותאם למובייל ולדסקטופ לשימוש ידידותי וקל.

  3. קישורים נכנסים ויוצאים לאתר- כמה שיותר קישורים כך יותר טוב.

  4. הזרמת גולשים לאתר- איך שהביקורים באתר יהיו תכופים יותר על ידי יותר ויותר גולשים כך הקידום האורגני שלו יתקדם. ניתן להזרים גולשים לאתר באמצעות דף נחיתה לוכד לידים. לדוגמא לדף נחיתה לחצו כאן.

  5. כותרות העמודים ותתי הכותרות

  6. מחקר מילות מפתח נכון ויעיל, הכולל מילות מפתח רלוונטיות עם תחרותיות מאוזנת לתחום בו האתר עוסק. לקריאה נוספת על מילות מפתח.

  7. רספונסיביות- עד כמה האתר מותאם למובייל ולדסקטופ

  8. אופטימיזציית תמונות באתר

  9. אבטחת האתר

  10. זמן שהייה באתר

  11. שיעור נטישה באתר

 

כל כמה זמן גוגל מאנדקס את האתר?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו היא תלויה בכמה גורמים:

  1. גודל האתר

  2. מספרי העמודים באתר

  3. תדירות הוספת תוכן לאתר

  4. תדירות עדכון התוכן באתר

  5. ציון האתר בגוגל

  6. כמות הקישורים הנכנסים באתר

  7. כמות הקישורים היוצאים באתר

לסיכום- ככל שהאתר שלנו יהיה עם יותר תנועת גולשים, מתוחזק יורת, עם תוכן רחב ומעודכן יותר, ככה גוגל תאנדקס את האתר לעיתים קרובות יותר. לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן.

באתרים גדולים ומרכזיים אינדוקס האתר יכול להתרחש כל כמה שעות, אתר עם פחות תעבורת גולשים, קטן ולא מתוחזק- האינדוקס יכול להתבצע גם כל שבועיים לערך.

טיפ חשוב! דאגו תמיד שהאתר שלכם יכיל כמה שיותר תוכן עשיר ורלוונטי, כמה שיותר קישורים נכנסים ויוצאים, כמה שיותר עמודים ודאגו להריץ ולקדם אותו ברחבי הרשת באמצעות קישורים נכנסים לאתר על מנת להכניס אליו כמה שיותר גולשים!

כך הקידום האורגני יתקדם ויעלה עם הזמן ותדירות האינדוקס תהיה יותר גבוהה!

בהצלחה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *